Bli scout i Vårberg-Skärholmens scoutkår!

I Scouterna hittar du både utmaningar och nya kompisar, oavsett var du bor eller hur du gammal du är. Här kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul medan vi tillsammans utforskar världen.

Du kan börja i Scouterna när du börjar i åk. 2 men du kan naturligtvis bli scout även om du är äldre.

Om du är intresserad av att bli medlem i Vårberg-Skärholmens scoutkår kan du göra en intresseanmälan som skickas direkt till vårt medlemsregister. Fyll i uppgifterna nedan så hör vi av oss till dig inom kort.

Noteringar:
Under noteringar kan du skriva saker som kan vara bra för oss att veta, exempelvis allergier och ange om du som anhörig kan tänka dig vara ledare eller hjälpa till i kåren på något annat sätt.

Fält som är markerade med * är obligatoriska.